Första dagarna..

Nu är hon som sagt här =) Underbar är hon!!

Hon verkar trivas och är som en svans efter mig vart jag än går. Rumsrenheten är oxå okej, har hänt nån liten olycka inne, men bara när jag sett så jag har kunnat stoppa henne och UT FORT FORT FORT!! Hon lär sig
...

Hemresan från skåne gick superbra, hon låg lugnt och fint i mitt knä hela tiden. SÅ duktig!
Hon fick träffa min svägerskas kines.. han var inte populär, hon skällde ut honom efter noter ^^ hihi.
Hon må se liten och klen ut men hon vet vad hon vill =)

Vi tar det ganska lugnt nu dom första dagarna, så att hon verkligen "vänjer in sig" vid oss...

Mattes lilla älskling är hon iaf, heeelt bedårande, rolig och hur söt som helst =) Och duktig!








more to come....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0