Såå duktig tjej!!

Nu är det matte här =)

Bessie har varit duktig idag, har provat att ha henne lös.
Först imorse när vi var uppe i "parken" på kissrunda... hon blev helt tokig och sprang som en galning - tyckte med andra ord att det var superkul såklart =) Och hon kom så fort jag ropade på henne!

Var ute en sväng i träfgården på baksidan innan och lät henne vara lös där oxå, sååå duktig är hon. Studsar och leker massa, men kommer till mig så fort jag ropar.

Dessutom så har hon äntligen börjat äta sitt nya foder, jag och hennes uppfödare kom överens om att hon skulle byta till RC junior, men hon har INTE tyckt om det alls... men nu är det inga problem alls, bara sådär så började hon äta det =) Jätteskönt! Och hon har stenkoll på att så fort jag börjar göra iordning hennes mat så ska hon in i buren - hon flyger med andra ord in i den och viftar på svansen som en tok!!

Det här kommer bli bättre än jag trodde =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0