Ibland blir man bara så glad!!!


Som idag, fick säkert 15 miljoner tokryck när matte och jag var ute i eftermiddags. Jag älskar verkligen att få vara lös!!!




Har faktiskt varit helt själv hemma idag oxå, matte sa till mig att gå in i buren så det gjorde jag... å sen så åkte dom =( Blev attans ledsen i början och grät lite men lugnade ner mig ganska snart...
Och att jag blev glad när dom kom hem!!! Har nog aldrig viftat så mycket på svansen som då!!!


Var hos husses föräldrar idag oxå, träffade alla hundarna där ute... oj oj, dom är huuur många som helst. Och valpar har dom visst oxå, 11 stycken säger matte... det är Gördis och Majken som är mammor denna gången.
Så jag fick inte träffa dom två... men dom andra fyra fick jag träffa... inte för att det var så himla mycket att se dock, långhåriga konstiga stooora hundar.. nosade massa på mig gjorde dom och skällde jättemycket så fort det lät minsta lilla (matte säger att dom är lite ouppfostrade men attans snälla... sen är dom faktiskt värsta flocken oxå, och vi hundar tenderar ju att dras med i skällandet...)
Iaf så har matte fortfarande inte slutat tjata om hur duktig jag är hela tiden... men det är heeelt okej =)

Nehe... kissrunda och sen sussa sött under täcket!!

Tjing//Bessie-Bus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0