Älskligen!

Jag och min bääbi!!
Är hon inte finast av allt? Även fast hon har tokögon.

Jag ser lite muppig ut men jag har stressat heeela dan.. (nåja, iaf i en halvtimme eller så ^^)



image236

1.   2.   3.   
 
1. Bessie-Bus har fått för sig att det är superdupergott att tugga på mattes näsa, allra helst jättehårt. Matte tycker inte riktigt det är lika roligt.

2. Typiskt italienare. När hon inte får som hon vill så slåss hon - hennes framtassar har slagits och sparkats mer på en vecka än vad mina händer ever har gjort ^^

3. Men oftast så är hon helt underbar och alldels perfekt och helt underbar!!!!



//Matte Anna-Viktoria

Kommentarer
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

hahahahahaha! bessie är en sevanligt vanlig italienare med andra ord! Näsgnagning är ett bevis på kärlek så pip inte med dej tvåbening! kajsa dunkar med bägge tassarna på en gång så tvåbeningarna tappar allt de har för sej! Hur gammal är Bessie?

2007-08-29 @ 21:53:18
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0