Snyggingen Beckham!



Idag tog matte med mig i bilen igen... Vi åkte till en affär där det fanns en massa godis och andra konstiga djur.
Matte köpte nått som hon kallar för "klicker"... konstigt det där. Kan det ha nått att göra med att jag lär henne nya konster? (Hon har lärt sig både att säga "skall" och "stäng skåpet" på bara nån dag nu.. duktig tvåbening^^)
Sen åkte vi vidare, till växjö sa matte.
Och när vi kom fram, vet ni vad som var där då??
Världens snyggaste italienare-kille!!
Beckham hette han visst, hans matte Linnea och min matte hade bestämt att vi skulle ha en liten kort "playdate".
Vadå playdate??? dom har så konstiga ord för sig tvåbeningarna...
Jag blev helt till mig när jag såg honom, var ju tvungen att vara lite näppig i början men oj oj oj va förälskad jag blev!!
Äntligen en hund som kan det här med hur man leker. Han slogs med tassarna, sutdsade, sprang fort... åååh vad jag har saknat det!!! 

     

Jag blev lite ledsen när vi åkte hem... tittade bakåt i bilen värsta länge.
Matte skrattade... som vanligt.
Men hon lovade att jag skulle få träffa den där snyggingen igen. Tur för henne det!!

Kommentarer
Postat av: Beckham

***pussar*** ;)

2007-09-18 @ 21:14:18
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

sicken snygg kille! En skogsville kille tror vi! jag är galen i killar just nu matte säger att det är höglöpning...nåväl alven i Harrypotter är vi också liknade vid fast jag gillar itne heller det nåt vidare...lemurer är som sagt var söööta

2007-09-19 @ 15:51:53
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0