Lös i skogen!

image6


Har varit på en lååång runda i skogen nu, och jag fick gå lös nästan hela vägen!!
Superkul!!
Jag hoppade både hit och dit men hade koll på matte hela tiden (nåja, nästan iaf ^^)
Matte tjatade på om hur duktig jag var och hur stolt hon är... Jaja, berätta nått jag inte redan vet.. hihi.
Hon filmade massa oxå men tydligen så vill inte youtube att ni ska få se lilla mig för dom "godkänner" inte filmerna säger matte... hmn. Husse får nog ta en titt på det där när han kommer hem!!

Tjing/ Bessie-Bus

Kommentarer
Postat av: Rally-Sally o Kajsa-Kavat

Nämen vad kul med en italienare till i smålandsskogarna! Vi kan höra av oss när det är dax för vinthundsträff i huskvarna igen! Vi är ett gäng med blandade vintisar från södra sverige som har träfats ett par gånger vid vår hundklubb Huskvarna Hundklubb! hur gammal är lilla Vovven och var kommer hon i från???Skcika gärna ett mejöl om ni har lust och undrar ni något över konstiga vanor så har nog matte svar...vi är som sagt speciella vovvar...Lycka till!

2007-08-21 @ 20:44:19
URL: http://italienskvinthunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0